Kako se Meda Branko našao u ovoj situaciji?

Upoznajte se sa pričom prošlogodišnje igre koja je bila podloga za rad takmičara na prvom AIBG-u u Srbiji

Dok se pripremate za ovogodišnji AIBG, možete da pročitate sa čime su takmičari imali posla prošlog decembra u Naučno-tehnološkom Parku.

Meda Branko u borbi.

Dolazimo do pitanja — kako se Meda Branko našao u ovoj situaciji? Igru je pratila dečija priča koja govori o šumskom kraljevstvu, zlom vladaru kao i heroju koji predvodi pobunu, odnosno – Medi Branku. Dešava se zaplet gde zli vladar angažuje čarobnjaka da mu pomogne i tako se rađa Brankov klon – Branklon.
Čarobnjak biva nasamaren, te odlučuje da nove moći podeliti sa Brankom, a priča se završava na AIBG-u.

Škorpioni u borbi.

Prošle godine igra za koju su takmičari projektovali AI je bila igra sa potezima na mapi sa različitim poljima – slično šahu. Inteligentni igrači su imali mogućnost da napadaju jedan drugoga u zavisnosti od razdaljine, kao i da skupljaju dragulje koje su mogli da iskoriste da se pretvore u određenu formu i na taj način imaju specijalne napade, ali su ranjiviji na napade drugog tipa ili polja na koja stanu. Pobednik je bio ili onaj koji je protivniku prvi oduzeo pet života, ili onaj koji je veću štetu naneo protivniku nakon određenog (ograničenog) broja poteza – ako nisu stigli da oduzmu svih pet života. Igrač povlači potez tako što šalje zahtev serveru, a zauzvrat dobija povratnu informaciju o stanju igre nakon obrade njegovog zatraženog poteza.

Ovo je priča koja je pratila prošlogodišnji zadatak – napraviti takav algoritam da Meda Branko pobedi Branklona. Ili da Branklon pobedi Medu Branka… uglavnom, Meda Branko je odneo pobedu i svom timu doneo 100.000 RSD.

 

Za ovogodišnju priču jedina stvar koju možete da uradite jeste da se prijavite i saznate sami.

Vidimo se u Nordeus Hub-u 6. i 7. decembra.

 

Podeli vest na društvenim mrežama